
Smells like a table
24. 1.—3. 3. 2018 Vidět zvuk a slyšet obraz. Tyto netradiční způsoby vnímání se ve své instalaci snaží přiblížit Eliška Stejskalová, která se dlouhodobě věnuje zkoumání subjektivity zobrazení.

Citlivá data
24. 11. 2017—19. 1. 2018 Hranice mezi soukromým a veřejným se stávají čím dál tím nejasnější. S osobními údaji se obchoduje, zvyšuje se množství více či méně skrytých kamer snímajících pohyb a chování lidí ...

Zbytky
6. 9.—15. 10. 2017 V souboru Zbytky se Karin Zadrick soustředí na banální a jindy nepovšimnuté pozůstatky stojící na okraji lidského zájmu. Autorka je usazuje do nového kontextu, zhodnocuje jejich význam a mění jejich obsah z odpadu na novou vizuální informaci.

Petr Helbich (host Josef Sudek)
23. 6.—27. 8. 2017 MUDr. Petr Helbich (*1929) se vedle plicních chorob zaobírá celý život fotografií. Po setkání s Josefem Sudkem v roce 1948 jej právě Helbich zavedl do beskydského pralesa Mionší a stal se pravidelným hostem v Sudkově bytě i ateliéru.

Space for sale
5. 5.—16. 6. 2017 Peter Fabo je umělec jenž svá díla propracovává kontextuálně na několika rovinách. Určující je pro něj práce s fotografií. Nechápe ji ovšem jen jako produkci obrazů, ale především jako médium.

Handbook to the Stars
9. 3.—30. 4. 2017 Povědomí o práci maďarského fotografa Petra Pukluse měl u nás ještě nedávno pouze úzký okruh osob obdobného uměleckého zaměření. Jako řada jiných vizuálních umělců, nepovažuje se Puklus za klasického fotografa, ale za umělce užívajícího fotografii

Tomáš Brabec
Buzkashi
25. 1.—5. 3. 2017 Buzkashi je tradiční sport rozšířený v zemích Střední Asie. Spíše než sport je pro některé hráče způsobem života.

Labyrint věcí
25. 11. 2016—12. 1. 2017 V chromatickém světě Davida Millera můžeme spatřit jen fotografický papír a světlo. Tento nerozdělitelný pár se stává objektem i subjektem zároveň a dochází mezi nimi k nemateriální vazbě.

Vzpomínka na Javorník
12. 10.—20. 11. 2016 V archivu fotografa a kameramana Ferdinanda Bučiny (1909 – 1994) najdeme nejvíce témat věnovaných vztahu člověka a přírody.

Reflexe
7. 9.—9. 10. 2016 Za dobu své tvůrčí dráhy se Baňka ve svých fotografiích pohyboval mezi zachycováním představ a „dokumentováním“ vnějšího světa.

V šeru chrámu
29. 6.—30. 8. 2016 Dosud nevystavované a převážně nepublikované fotografie pražského chrámu sv. Víta, zapůjčené pro tuto výstavu ze sbírky Ústavu dějin umění AV ČR, v. v. i.

Fotogenie 20. let
25. 5.—25. 6. 2016 Pouto Josefa Sudka s Jaromírem Funkem vzniklo počátkem 20. let v Kolíně, kde měli oba rodinné zázemí a odkud vyráželi fotografovat romantické krajiny Polabí. Časem se ovšem přeneslo do Prahy, lákající příležitostmi k širšímu uplatnění.

Zkamenělina
13. 4.—21. 5. 2016 - Vztah mezi předobrazem a obrazem, porcelánová váza je odlitek z formy, fotografie zvětšenina z negativu.

Ruce básníků
9. 3.—8. 4. 2016 Projekt Viktora Karlíka z let 1993–2015 zahrnuje portréty rukou 31 básníků.

Heimlichův manévr
27. 1.—4. 3. 2016 Tvůrčí formace kunstWerk opět po pěti letech vystupuje z poustevny tichých weekendů, aby instalovala svůj kabinet usebrání, práce a pohody, tentokrát v Ateliéru Josefa Sudka na Újezdě.

Světlo světlin
16. 12. 2015—22. 1. 2016 Zhouova instalace v Ateliéru Josefa Sudka odkazuje k jeho raným experimentům. Tak jako čínština zapisuje svými znaky ideje, tak Zhou Junsheng zachycuje světlem svoje chápání fotografie.

Rekonstrukce I: Sbírka Jana Svobody
27. 11.—11. 12. 2015 Pokus o částečnou rekonstrukci mentálního rámce skrze artefakty pocházející ze Svobodovy pozůstalosti se paradoxně odehrává na půdě ateliéru Josefa Sudka, Svobodova největšího fotografického vzoru.

O nás
16. 10.—22. 11. 2015 Pavel Štecha svými fotografiemi svět rozhodně měnit nechtěl. Šlo mu spíše o zanechání zprávy, nebo přesněji o autorský komentář k událostem, kterých byl svědkem.

Way out
4. 9.—9. 10. 2015 Příroda není jen krásná a zajímavá, ale i krutá a nepochopitelná. Dokáže nás obejmout velkou silou tak, že nejsme schopni dýchat, natožpak si najít způsob, jak ji zachytit. Tomáš Hrůza se o to pokouší z mnoha stran.

Josef Sudek
Jan Svoboda
Komparace II
1. 7.—30. 8. 2015 Miniaturní volná replika dávné výstavy, tentokrát konstruovaná ze Sudkových a Svobodových děl ve sbírce PPF a dokumentárních fotografií přátel a pamětníků.

- waanja
moje moje ne tvoje!
22. 4.—19. 6. 2015 Dvojakost a jedinečnost, běžnost a ojedinělost, vtělená v role a mimikry, ... mapuje dočasnou low-tech architekturu provizorních vchodů, schodišť, vrátek a vikýřů, umanutých záplat ctihodných holandských budov.

Můžu si tě vyfotit
4. 3.—17. 4. 2015 soubor fotografií, který vznikal v rozmezí 12 let ( 2003-2015)

Reálný minimalismus
14. 1.—27. 2. 2015 Realizací výstavy se autor, co by fotograf nomád, zabýval sedm let. Je mapováním současného stavu minimalistických objektů na naší planetě.

Ostrov
28. 11. 2014—10. 1. 2015 Ostrov – kus země kompletně obklopen vodou, ne dost velký na to abychom ho mohli nazvat kontinentem

Anna Orlowská
Případová studie: Neviditelnost
15. 10.—23. 11. 2014 Výstava se koná v rámci Festivalu Fotograf #4 – 'vidět a věřit'.

Kouzla zátiší
25. 6.—30. 8. 2014 Exponáty z patrně největší soukromé sbírky české fotografie se liší jak svým záměrem, tak pojetím.

Základní studie nenarativni fotografie
16. 5.—22. 6. 2014 Přefocená reprodukce z časopisu instalovaná na nástěnce, text vyrytý do omítky, černý závěs...

Veronika Nastoupilová
Ziellos
9. 4.—11. 5. 2014 Nastoupilová s Jarcovjákovou sdílejí mnohé, školu, Berlín, životní styl i některé záběry, jejich situace se liší ...

Fotografie válek_2.část
26. 2.—30. 3. 2014 Linearita, determinovaná každým uskupováním obrazů na základě dejinné následnosti ....

CABINET
20. 11. 2013—5. 1. 2014 Německý umělec Andreas Wegner vstoupil do kontextu českého výtvarného umění jako iniciátor a také jeden z protagonistů mezinárodního uměleckého projektu Le Grand Magasin, který probíhal v letech 2008 až 2010.

Jiří Valoch
Lenka Vítková
Škála
16. 10.—15. 11. 2013 Do Sudkova ateliéru ve dvoře na pražském Újezdě, místa významově zatíženého životem a prací legendárního fotografa Josefa Sudka, společně vstupují dva konceptuální umělci dlouhodobě ohledávající možnosti textu.

Zrušená zastávka
5. 9.—13. 10. 2013 Výstava se svou instalací snaží obrátit zažité zvyky spojené s Ateliérem Josefa Sudka.

Piktorialisté
25. 6.—30. 8. 2013 Výstava Piktorialisté dává nahlédnout do sbírky fotografií skupiny PPF.

pod průhledem
5. 3.—7. 4. 2013 Cílem Michala Ureše při komponování výstavních celků je vzbudit zdání nahodilosti.

Kurátorská práce/ Reloaded
18. 1.—28. 2. 2013 Tomáš Pospěch hrá vo svojom najnovšom projekte úlohu archeológa, bádateľa, fotografa, teoretika, kurátora a diváka súčasne.

Ivo Přeček
5. 12. 2012—13. 1. 2013 Dílo Ivo Přečka bylo obvykle zhodnocováno v souvislosti s olomouckou fotoskupinou DOFO.

Lekce samoty
19. 10.—29. 11. 2012 Tady nejsem doma, ale ani to, čemu se říká doma, ani tam to není a teď jsem ráda, že je noc.

Late Autumn - Early winter
6. 9.—14. 10. 2012 Původem, vzorem a cílem umění jest ráj.

Soumrak v zahradě Rothmayerů
29. 6.—31. 8. 2012 Tato výstava má být nostalgickou poctou prostoru, který zaujímal důležité místo v tvorbě Josefa Sudka – zahradě Rothmayerovy vily.

Druhá část
16. 5.—21. 6. 2012 venku_ Vlastníš jen to, co zůstalo forum romanum_ to co máš, jsi si vzal.

Národní obrození
4. 4.—10. 5. 2012 Zkoumání historicky podmíněných stereotypů je dnes předmětem snad všech oborů – globální procesy stále očividněji stírají po staletí platné etnické hranice a proměňují někdejší pojetí národních identit.

/City.zen/
22. 2.—28. 3. 2012 K různým charakteristikám naší kultury je na místě připojit i její označení coby kultury uchovávání.

Bez názvu 19 - Bez názvu 21
11. 1.—16. 2. 2012 Hlavním motivem výstavy je kombinace / variace obrazu, jejich nekonečné možnosti a interpretace obrazu.

Svobodův odkaz
6. 10.—20. 11. 2011 Podzimní výstava v Ateliéru Josefa Sudka představí výběr z tvorby ,nejzarputilejšího českého fotografa‘ Jana Svobody

Miluji tě, ale...
2. 9.—2. 10. 2011 Od začátku září se na jeden měsíc zabydlela v Ateliéru Josefa Sudka výstava Štěpánky Šimlové, autorky, která velmi ráda experimentuje s novými médii.

Návraty Josefa Sudka
29. 6.—28. 8. 2011 Fotografie Josefa Sudka se o letošních prázdninách vrátí do Ateliéru Josefa Sudka

První pád je já
13. 5.—26. 6. 2011 Ateliér Josefa Sudka hostí dílo fotografky Johany Pošové

Proces
31. 3.—8. 5. 2011 Od 31. března do 8. května oživí Dušan Tománek svými fotografiemi Ateliér Josefa Sudka.

U Sudka
10. 2.—27. 3. 2011 Od 9. února bude v prostorách Ateliéru Josefa Sudka instalována výstava černobílých i barevných fotografií mladé autorky Terezy Kabůrkové.

Nedělní odpoledne
22. 12. 2010—6. 2. 2011 Ateliér Josefa Sudka ve druhé polovině prosince zaplní panoramatické fotografie mladé autorky Jitky Horázné, z jejího posledního cyklu „Nedělní odpoledne“.

UPSYCH 316a
21. 10.—12. 12. 2010 Ateliér Josefa Sudka propůjčí své prostory od 21. října do 12. prosince aktuální tvorbě Václava Jiráska (1965).

Rybí lidé
2. 9.—17. 10. 2010 Zvenku doléhá volání, ale rybí lidé jej ignorují. Rybí lidé jsou bytosti, které dovedou mluvit, ale mlčí. Mlčení může být chápáno jako forma vzdoru.

Abstraktní kompozice
25. 6.—29. 8. 2010 Současné digitální tisky, vycházející z unikátních negativů Jaromíra Funkeho, rozšiřují představy o významném průlomu v médiu spadajícím zpravidla pod realismus.

OSB
12. 3.—2. 5. 2010 ORIENTED STRAND BOARD - jsou plošné lisované desky z orientovaně rozprostřených velkoplošných třísek sestavené ze tří vrstev a vázané pojivem z umělé pryskyřice.

Memento (Pro Marcellu a Valentinu)
15. 1.—7. 3. 2010 Touto sérií fotografií vstupujeme na nejisté území, a tím nemyslím jen cizí zabydlené domy.

IFO archiv
12. 11. 2009—10. 1. 2010 Vzpomněl jsem si na jednu událost z roku 1978, kdy byl pozorován nad obcí Zlynka (ta se nachází na ukrajinsko-bělorusko-ruské hranici) záblesk, po kterém následovala ohlušující rána.

Městské sochy
17. 9.—8. 11. 2009 Nejrozsáhlejším cyklem Marie Kratochvílové jsou Městské sochy, vznikající v letech 1975–86.

Odejdeš-li, změním se?
29. 4.—21. 6. 2009 „To máme po Němcích …“ Věta, která opakovaně provázela mé dětství ....

Někde jinde
24. 9.—26. 10. 2008 'Možná, že kdybych začal fotografovat barevně, tak by se mi to v hlavě všechno převrátilo a bylo by to už všechno někde jinde. Tak já už vidím jen v poměru světlo-stín a přechody mezi tím...' Josef Sudek

Privatissima – Nocturno
3. 7.—21. 9. 2008 Dostává-li se Sudkovu dílu v naší době vrcholného uznání, pro něž – přes všechny úspěchy autorova života – nenacházíme v minulosti obdoby, znamená to, že fotografii již začínáme přiznávat význam odpovídající dosahu média v oblasti umění.

Poslední snímek
30. 5.—29. 6. 2008 'Kameraman natočil výstřel izraelského tanku, který ho zabil...' oznamoval 16. dubna jeden z internetových denníků. Bulvární tón zprávy podtrhovaly kusé informace a záběry z výstřelem poškozené kamery, novinářovy poslední snímky.

26. 4.—8. 5. 2008 Velkoformátové tisky vystavené v Ateliéru JS jsou interpretací Filkovy metafyzické teorie, ale také interpretací - transformací - transcendencí vlastní i samotné umělecké práce.

Výstava bez názvu
15. 2.—16. 3. 2008 Levý roh, pravý roh, celek, zrcadlo, jehla, slída, ... tak zněly pracovní názvy některých fotografií, které Jan Kuděj zařadil do výstavy v AJS. Pracovní názvy vznikají většinou mechanicky jako komunikační kódy a často jsou jen banálním popisem dominantníh

Avdey Ter-Oganian
The Medium is the Message 2008
11. 1.—10. 2. 2008 Nyní, osmadvacet let po vyhlášení konce velkých vyprávění (Jean François Lyotard, 1979), třiadvacet let po vyhlášení konce umění (Arthur C. Danto, 1984) a osmnáct let po vyhlášení konce dějin (Francis Fukuyama, 1989), palčivá otázka dne zní: kde najít sub

Filmogram
30. 11. 2007—6. 1. 2008 Označení filmogram v kontextu výstavy série černobílých realistických fotografií Michala Pěchoučka a jednoho foto-light-boxu působí jako provokace, nonsense nebo slovní hříčka, odkazující bezprostředně k fotogramům (tj. fotografiím vznikajícím tzv. bez už

Krajina 06
24. 10.—25. 11. 2007 Krajina kolem Kolína je pověstná poměrně málo zvlněným terénem polí a plání. Nejeden Čech, zvyklý na zalesněné šťavnaté kraje, je na takovém místě fascinován otevřenou podívanou, hloubkou pohledu daleko do polabské roviny, která nakonec přechází v téměř p

Privatissima - Poznámky, 50. - 70. léta
6. 9.—21. 10. 2007 „Dám hodně na instinkt. Člověk ho nikdy nesmí otupit tím, že by chtěl vědět všechno. I kdyby se mu to nakrásně povedlo, ztratí instinkt a bude jenom všechno vědět...” - Josef Sudek [KŘESŤAN 1976]

Newyorské imprese
28. 6.—2. 9. 2007 'Člověk nemůže počítat s tím, že se požene k něčemu, co vidí poprvé, stiskne spoušť a odejde s mistrovským dílem. Je třeba znát všechny možné úhly záběru, všechny nálady… pakliže chcete dosáhnout něčeho jiného než jen poškrábat povrch.' Drahomír Josef Růž

Fotograf
1. 6.—24. 6. 2007 Hynek Alt: Fotograf. Jméno Příjmení: Povolání. Vizitka, sebe-identifikace, sebe-stylizace. V případě fotografie přesněji řečeno: autoportrét. V případě fotografa Hynka Alta přesněji řečeno: video cizí osoby.

Přízraky
27. 4.—27. 5. 2007 G.R.A.M. se ve svých nových fotografických pracích pokouší o zobrazení možného stupně vývoje člověka, a to dalece před anebo po současné formě existence.

Mayday
21. 3.—22. 4. 2007 Ačkoli by se mohlo zdát, že se Markéta Othová sérií Mayday vrací k jedné fotografii z cyklu Staré zdroje, ve skutečnosti je záměr obou prací opačný.

Psaní sahá daleko…
18. 1.—18. 2. 2007 Marguerite Duras se v úvodu jedné ze svých posledních próz Psát důvěrně svěřuje se samotou, kterou pro sebe stvořila ve svém domě ve francouzském Neauphlu, aby mohla napsat pro ni \'dosud neznámé knihy\'..

Radši bych byl andělem
6. 12. 2006—14. 1. 2007 Je přitažlivé pohrávat si s myšlenkou, že tuto výstavu bude návštěvník v prvním okamžiku považovat za díla zapomenutého surrealisty šedesátých nebo dokonce třicátých let.

Bez názvu 2003
3. 11.—3. 12. 2006 myslím si, že zásadní životní události jsou spojené s očekáváním, někdy radostným, někdy děsivým… Jsou to události, které každý z nás prožívá jinak. Cizí zkušenost nás nemůže plně připravit na to, co budeme jednou prožívat sami…

All The Best
27. 9.—29. 10. 2006 Jiří Thýn (1977) patří k nejmladší generaci současných umělců. Odborná literatura označuje etapu mezi dokončením vysoké školy a dovršením třiceti let věku \'soutěskou rané dospělosti\'.

Území trestných hodů
29. 6.—3. 9. 2006 basketbalový koš na stromě, na balkoně, na pláži, koš v potoce nebo mezi kupkami sena, koš jen pár metrů od propasti, koš kdekoliv a jakýkoliv… v Černé Hoře na ně narazíte na každém kroku

Z pozůstalosti
27. 4.—28. 5. 2006 Výstava z pozůstalosti Jana Svobody (1934-1990) v Sudkově ateliéru svádí po dlouhé době dohromady dvě z nejvlivnějších osobností české poválečné fotografie.

Družstevní práce
24. 3.—23. 4. 2006 V roce 1978 získal Ústav dějin umění Akademie věd České republiky v Praze darem více než 13 000 negativů, reprezentujících dokumentační a reprodukční tvorbu včetně práce pro reklamu slavného českého fotografa Josefa Sudka.

Jan Rothuizen
Albert van Westing
film-still-life
16. 2.—19. 3. 2006 Rozhodně nezábavný postarší pár pije kávu, bez řečí a bez kavárenského klábosení, po několik dlouhých minut.

Dvojice
6. 1.—11. 2. 2006 Na výstavě Dvojice Václav Stratil (*1950 v Oloumouci) presentuje stejnojmenný soubor fotografií, na kterém s přestávkami pracuje od roku 2002.

1. 12.—30. 12. 2005 Už na první pohled to vyznívá jako fikce: Ve fotografické sbírce Moravské galerie v Brně byla při inventuře depozitáře v roce 2003 objevena složka s pěti negativy.

Krajiny
27. 10.—27. 11. 2005 Současná fotografie prochází emancipačním procesem. Její podoby se stávají více sondami do oblastí definicí a jsou zkoumáním, čím může fotografie být jako médium uchopitelné v současném světě plném paradoxů a změněných paradigmat.

Kladky
16. 9.—23. 10. 2005 Jen málokterý autor dle mého názoru dnes u nás používá fotografii tak osobitým způsobem jako Michal Kalhous.

Jano Pavlík Snina
23. 6.—11. 9. 2005 Pavlík začal fotografovat už na základní škole, když dostal svůj první fotoaparát značky Smena. A tak se ve východoslovenské Snině rozjíždí proces nekonečného cvakaní, specifického vnímání světa objektivem.

Zrcadlení
19. 5.—19. 6. 2005 Ateliér Josefa Sudka dovršuje sérii tří výstav Jaroslava Rösslera (1902 - 1990), doplňujících představu o klasikově avantgardním odkazu.

USSA
8. 4.—15. 5. 2005 Výstava s názvem USSA je výběrem ze souboru Kratochvílových fotografií „Homeland In/Security“ (Domovská ne/bezpečnost), který vznikl v roce 2004 v New York City a Washingtonu D.C.

Houbaři
25. 2.—3. 4. 2005 Poslední fotografický cyklus černobílých fotografií „Houbaři“ mladé brněnské autorky Barbory Přidalové zjevuje konceptuální charakter prací s nadsázku či ironií, jako dva zdánlivě neslučitelné světy.

14. 1.—20. 2. 2005 Soubor fotografií Zorana Kovačeviče, který vystavuje Ateliér Josefa Sudka pod názvem Exit, představuje intimní záběry – portréty a ztichlá zákoutí.

O Bohu, smrti, a tak dále
12. 11. 2004—9. 1. 2005 Hledání tajemství jsoucna, zkoumání hranic skutečnosti, záhadné a apokalyptické vize, metamorfózy, tak by se také dal označit soubor fotografií vybraných z průběhu celé tvorby se speciálním ohledem na alchymii obrazu a enigmu sdělení.

Tanec
17. 9.—7. 11. 2004 U příležitosti 4. výročí obnovení Ateliéru Josefa Sudka a výročí úmrtí Josefa Sudka (17. 3. 1896 – 15. 9. 1976) Vás zveme na vernisáž výstavy Josef Sudek – Tanec

Světla
25. 6.—12. 9. 2004 Peter Župník dává jasně přednost vnitřnímu modelu před vnějším, poněvadž mu jde o proces poetizace a o vytváření jiné skutečnosti, o hledání tajemství v prostoru a čase, ve světě přirozeném i uměle vytvořeném.

Nedělní odpoledne I
14. 5.—20. 6. 2004 V Ateliéru Josefa Sudka se poprvé v Praze představila slovenská fotografka Ludmila Holíková.

Experimenty 50.–70. let
2. 4.—9. 5. 2004 V pořadí druhá z cyklu tří výstav klasika fotografické avantgardy Jaroslava Rösslera

Praha / Paris / New York
11. 2.—28. 3. 2004 Výstava, která proběhla souběžně v Ateliéru Josefa Sudka a Francouzském institutu v Praze, představila fotografické dílo Alexandra Hackenschmieda v jeho nejrůznějších aspektech

V odlišném čase
9. 1.—8. 2. 2004 Tato fotografická výstava, která představuje komorní výběr z autorových cyklů

Soňa Sadloňová
Jana Znášiková
Svetlofília
21. 11. 2003—4. 1. 2004 Výstava představila tvorbu tří mladých slovenských autorek, které v minulém roce absolvovaly VŠVU v Bratislavě v ateliéru Miloty Havránkové.

Fotograf města Zlína
19. 9.—2. 11. 2003 Pražská výstava je komorní koncentrovanou reprízou Horákovy zlínské retrospektivy.

Autoportréty a fotografie
1. 8.—14. 9. 2003 Výstava představila dva Holomíčkovy soubory; autoportréty a fotografie, které nebyly nikdy nazvětšovány.

Rané abstrakce
13. 6.—27. 7. 2003 Jaroslav Rössler se stal pionýrem čistě fotografické abstrakce. Proto patří k nejdůležitějším postavám vizuálního umění všech dob.

Martin Polák
Ignác
25. 4.—8. 6. 2003 V Ateliéru Josefa Sudka byl od 25. dubna k vidění autorský výběr ze souboru černobílých fotografií českých fotografů Lukáše Jasanského a Martina Poláka nazvaný „Ignác“.

Na baltském pomezí
7. 3.—21. 4. 2003 V Ateliéru Josefa Sudka vystavil francouzský fotograf a sociolog Gérald Assouline, kterého jeho sociologické výzkumy přivedly v posledních třech letech do Pobaltí

17. 3.—17. 3. 2003 V Ateliéru Josefa Sudka proběhla v den 107. výročí Sudkových narozenin jednodenní výstava dokumentárních fotografií Tona Stana

Souhvězdí pastýře
17. 1.—2. 3. 2003 Pastevec symbolizuje vytrvalé bdění a ochranu. Bývá přirovnáván ke slunci, které všechno vidí.

Fotogramy „Fantastic super attak art boy“
22. 11. 2002—12. 1. 2003 Když téměř před dvěma lety tragicky zemřel výtvarník Jindřich Vávra (1928–2001), jeho obsáhlé dílo málem putovalo na smetiště.

Otvory a díry
4. 10.—17. 11. 2002 Dva roky výstavní činnosti v Ateliéru Josefa Sudka završuje výstava 11 černobílých fotografií známého slovenského fotografa žijícího v Praze.

Pompeje/Manhattan
7. 6.—21. 7. 2002 Soubor černobílých a barevných fotografií „Pompeje/Manhattan“, v nichž autor konfrontuje živé a mrtvé město a nachází v nich překvapivě podobná zákoutí.

TNF
26. 4.—2. 6. 2002 Série černobílých fotografií inspirovaná spoluprací se členy pohybového divadla Teatr Novogo Fronta.

22. 2.—31. 3. 2002 Výběr z obsáhlého souboru velkoformátových černobílých fotografií, který autor představil koncem roku 2001 v křížové chodbě pražského Karolina.

4. 1.—17. 2. 2002 Mladý italský fotograf českého původu představuje dva cykly černobílých snímků: „Lu-člověk a prostor“ a „Josef a Baron“.

Klasik z New Yorku
2. 11.—30. 12. 2001 Představení tvorby jednoho z klasiků české fotografie

20. 9.—28. 10. 2001 Výstava fotografií Josefa Sudka při příležitosti 25. výročí úmrtí autora

10. 8.—14. 9. 2001 Výstavní projekt spjatý s uvedením autorovy monografie a zaměřený na fotografické stereografy – tzn. fotografie vyrobené složitou technologií skládáním dvou diapozitivů.

7. 6.—5. 8. 2001 Gabina Fárová 7. 6. 2001 – 5. 8. 2001 Autorka je známá zejména prostřednictvím svých děl ze sérií Praha, Klášter ve Valdicích, Cirkus Humberto, Faust, Kolotoč a Gabinetky.

18. 4.—31. 5. 2001 Exkluzivní prezentace portfolia 10 autorčiných fotografií pocházejících převážně z cyklu „Zavřeno

14. 9. 2000—10. 1. 2001 Při slavnostním otevřením Ateliéru Josefa Sudka dne 14. září 2000 byla zároveň zahájena první výstava v tomto ateliéru.